Portal - Szczawnica
Strona główna
/
Dokumentacja gimnazjum
/
wymagania edukacyjne
/ plastyka
Czwartek - 23 sierpnia 2018 Apolinarego, Miły, Róży
Kontakt / Godziny pracy
Plan lekcji SP2 i Gimnazjum
Lekcje i przerwy
Kalendarz roku szkolnego 2017/2018
Wykaz zajęć dodatkowych
Dni wolne 2017/2018
O naszym patronie
Historia szkoły
Projekty realizowane przez szkołę
Nauczyciele
Wychowawcy klas
Samorząd uczniowski
Biblioteka szkolna
Nasze zdjęcia
Dokumentacja gimnazjum
Linki do ciekawych stron w Internecie
Dla rodziców
Archiwum
plastyka
Wymagania edukacyjne przedmiotu plastyka
Hasło programowe
Wymagania podstawowe na ocenę dopuszczającą
Wymagania podstawowe na ocenę dostateczną
Wymagania podstawowe na ocenę dobrą
Wymagania podstawowe na ocenę bardzo dobrą
Wiadomości
· Wykazuje minimalna wiedzę z zakresu historii sztuki
· Zna niektóre pojęcia plastyczne
· Zna 3 autorów dzieł sztuki
·
Wykazuje dostateczną wiedzę z zakresu historii sztuki
·
Zna niektóre pojęcia plastyczne
·
Zna i potrafi wymienić 3 autorów dzieł sztuki i ich dzieła
·Wykazuje dobrą wiedzę z zakresu historii sztuki
·Zna pojęcia plastyczne niezbędne do rozmów o plastyce
·Zna i potrafi rozpoznać autora lub dzieło sztuki
·Wykazuje bardzo dobrą wiedzę z zakresu historii sztuki
·Zna pojęcia plastyczne niezbędne do rozmów o plastyce
·
Zna i potrafi rozpoznać autora lub dzieło sztuki
Umiejętności
·
Poprawnie posługuje się przyborami i narzędziami plastycznymi (nożyczki, farby, pędzel, kredki)
·
Wykonuje prace mało estetycznie
· Poprawnie posługuje się przyborami i narzędziami plastycznymi (nożyczki, farby, pędzel, kredki, pastele)
·
Wykonuje prace z uchybieniami technicznymi i estetycznymi
·
Przy pomocy nauczyciela poddaje interpretacji wybrane zjawiska znanymi środkami wyrazu
· Sprawnie operuje wybraną technika plastyczną
· Poprawnie posługuje się przyborami i narzędziami plastycznymi
· Wykonuje prace zgodne z tematem
· Samodzielnie poddaje interpretacji wybrane rzeczy, zjawiska znanymi środkami wyrazu
· Sprawnie operuje wybraną technika plastyczną
· Poprawnie posługuje się przyborami i narzędziami plastycznymi
· Wykonuje prace zgodne z tematem, oryginalnie i pomysłowo
·
Samodzielnie poddaje interpretacji wybrane rzeczy, zjawiska znanymi środkami wyrazu
Organizacja pracy i zaangażowanie
·
Wykazuje trudności w organizacji pracy indywidualnej
·
Pracując w grupie jest mało aktywny
· Stosuje zasady organizacji pracy indywidualnej i grupowej
· Mało efektywnie wykorzystuje czas pracy, musi być kierowany
· Dobra organizacja pracy indywidualnej
· Samodzielność w wykonywaniu zadań
· Uczestnictwo w niektórych szkolnych konkursach plastycznych
· Dobra organizacja pracy indywidualnej oraz grupowej
· Samodzielność i sprawność w wykonywaniu zadań
· Otwartość na ekspresję słowną, plastyczną, muzyczną ruchową oraz zintegrowane jej formy
· Uczestnictwo w szkolnych i pozaszkolnych konkursach plastycznych
Zeszyt przedmiotowy
·
Zeszyt prowadzony niesystematycznie i mało estetycznie
· Zeszyt prowadzony niesystematycznie, uchybienia w estetyce
·
Zeszyt prowadzony systematycznie i kompletnie
·Zeszyt prowadzony systematycznie, estetycznie i kompletnie
Ocena celująca –
opanowane wszystkie wymagania na ocenę bardzo dobrą
twórczo rozwija własne uzdolnienia plastyczne (uczestniczy w spotkaniach koła plastycznego)
wzorowa organizacja i współpraca
stosuje rozwiązania nietypowe
własna nowatorska forma prowadzenia zeszytu przedmiotowego
Ocena niedostateczna –
nie opanował wiadomości przewidzianych programem w danej klasie
nie potrafi organizować sobie pracy
nie przynosi zapowiedzianych materiałów plastycznych
nie wykonuje prac
bak zeszytu przedmiotowego
lekceważy powierzone mu zadania
© Wszelkie prawa zastrzezone
INTERAKTYWNA POLSKA
Webmaster:
x
'); //-->