Portal - Szczawnica
Strona główna / Dokumentacja gimnazjum / wymagania edukacyjne / zajęcia artystyczne
Czwartek - 23 sierpnia 2018 Apolinarego, Miły, Róży     
Kontakt / Godziny pracy
Plan lekcji SP2 i Gimnazjum
Lekcje i przerwy
Kalendarz roku szkolnego 2017/2018
Wykaz zajęć dodatkowych
Dni wolne 2017/2018
O naszym patronie
Historia szkoły
Projekty realizowane przez szkołę
Nauczyciele
Wychowawcy klas
Samorz±d uczniowski
Biblioteka szkolna
Nasze zdjęcia
Dokumentacja gimnazjum
Linki do ciekawych stron w Internecie
Dla rodziców
Archiwum
zajęcia artystyczne

Wymagania na poszczególne oceny

zajęcia artystyczne

 

Ocena celuj±ca:

Uczestnictwo w kółku plastycznym z sukcesami

lub

Sukcesy w szkolnych i pozaszkolnych konkursach plastycznych

lub

uczestnictwo w zajęciach plastycznych poza szkoł± z prezentacj± swoich prac / sukcesów na forum szkoły

oraz spełnienie wszystkich wymagań na ocenę bardzo dobr±

 

Ocena bardzo dobra:

      Prace plastyczne

  • tworzy najlepiej jak potrafi, twórczo interpretuje zadany temat
  • podczas tworzenia bardzo dobrze wykorzystuje posiadane wiadomoci o sztukach plastycznych

Wiadomo¶ci

  • aktywnie uczestniczy w lekcji, podsuwaj±c własne pomysły i spostrzeżenia
  • w skupieniu i z uwag± ogl±da dzieła plastyczne
  • w sposób twórczy i zaangażowany opisuje dzieła plastyczne
  • potrafi wyróżnić (z pomoc± nauczyciela) charakterystyczne dla danego utworu cechy
  • próbuje opisać swoje odczucia, wrażenia zwi±zane z ogl±danym dziełem
  • ma wiedzę teoretyczn± opanowan± w stopniu bardzo dobrym
  • rozwija tematykę lekcji w oparciu o własne dowiadczenia

Warsztat pracy

  • nie zapomina zeszytu,
  • systematycznie i starannie prowadzi zeszyt , wkleja do niego ilustracje omawianych dzieł sztuki
  • posiada przybory plastyczne

 

 

Ocena dobra:

Prace plastyczne

  • prace wykonuje do¶ć solidnie, nie zawsze twórczo
  • podczas tworzenia dobrze wykorzystuje posiadane wiadomoci o sztukach plastycznych

Wiadomo¶ci

  • uczestniczy w lekcji, czasem podsuwaj±c własne pomysły i spostrzeżenia
  • zazwyczaj w skupieniu i z uwag± ogl±da dzieła plastyczne
  • opisuje dzieła
  • próbuje wyróżnić charakterystyczne dla danego utworu cechy,
  • próbuje (z dobrym skutkiem) przyporz±dkować dzieło do stylu i epoki, w której powstało
  • próbuje opisać swoje odczucia, wrażenia zwi±zane z ogl±danym dziełem
  • ma wiedzę teoretyczn± opanowan± w stopniu dobrym

Warsztat pracy

  • z reguły jest przygotowany do lekcji
  • odpowiednio prowadzi zeszyt
  • prawie zawsze posiada przybory plastyczne

 

 

Ocena dostateczna:

Prace plastyczne:

  • prace wykonuje mało starannie, mało twórczo
  • podczas tworzenia niekiedy wykorzystuje posiadane wiadomoci o sztukach plastycznych

Wiadomo¶ci

  • biernie uczestniczy w lekcji,
  • rzadko w skupieniu i z uwag± ogl±da dzieła plastyczne
  • niezbyt trafnie opisuje dzieła plastyczne
  • próbuje (mało skutecznie) przyporz±dkować dzieło do stylu i epoki, w której powstało
  • czasem próbuje opisać swoje odczucia, wrażenia zwi±zane z ogl±danym dziełem
  • ma dostateczn± wiedzę teoretyczn±

Warsztat pracy:

  • często zapomina zeszytu
  • niesystematycznie prowadzi zeszyt
  • często zapomina przyborów

 

Ocena dopuszczaj±ca:

Prace plastyczne

  • prace wykonuje niestarannie, nieestetycznie
  • podczas tworzenia nie wykorzystuje wiadomoci o sztukach plastycznych

Wiadomo¶ci

  • jest pasywny podczas lekcji
  • rzadko w skupieniu i z uwag± ogl±da dzieła plastyczne
  • nie opisuje dzieł plastycznych
  • nie potrafi przyporz±dkować dzieła sztuki z zakresu kanonu do właciwego mu stylu czy epoki
  • ma minimaln± wiedzę teoretyczn±

Warsztat pracy

  • notorycznie zapomina zeszytu
  • zeszyt jest niestaranny i ma liczne luki
  • notorycznie zapomina przyborów

 

Ocena niedostateczna:

Prace plastyczne

  • nie wykonuje zadanych prac
  • przeszkadza grupie tworz±cej

Wiadomo¶ci

  • nie posiada nawet minimalnej wiedzy z plastyki
  • nie uczestniczy w lekcji

Warsztat pracy

  • nie posiada zeszytu
  • nigdy nie ma przyborów plastycznych

© Wszelkie prawa zastrzezone     INTERAKTYWNA POLSKA
Webmaster: x