Zasady korzystania z pomieszczeń i urządzeń i wyposażenia szkoły
ZASADY KORZYSTANIA Z POMIESZCZEŃ, URZĄDZEŃ I WYPOSAŻENIA SZKOŁY
1. Zarząd Samorządu Szkolnego podczas organizowania działalności kulturalnej, oświatowej, sportowej oraz rozrywkowej zgodnie z własnymi potrzebami i możliwościami, ma prawo do korzystania w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły:
- z dostępnych pomieszczeń szkoły (sala gimnastyczna, świetlica, stołówka, sale lekcyjne i inne) według zasad ustalonych w Statucie Szkoły i w regulaminie tych pomieszczeń,
- z urządzeń i wyposażenia znajdującego się na terenie szkoły zgodnie z ich przeznaczeniem.
2. SU współpracuje z władzami szkoły oraz opiekunami poszczególnych pomieszczeń lub urządzeń w organizowaniu na bazie wyposażenia szkoły imprez dla uczniów.
3. SU troszczy się o mienie szkoły i jej estetyczny wygląd, dba o pomieszczenia, wyposażenie szkoły i urządzenia podczas korzystania z nich.
4. W przypadku wyrządzenia szkód podczas korzystania z wyposażenia szkoły SU zobowiązany jest do ich naprawienia lub pokrycia kosztów.